megamenu
  • text area

  • 1

    

    Vastuulliset Brändituotteet

    Tekstiiliteollisuus on maailman toiseksi saastuttavin teollisuuden ala. Se aiheuttaa erityisesti kehittyvissä maissa vakavia välittömiä ja pitkäaikaisia ympäristö- ja terveyshaittoja juomaveden saastumisista kokonaisia kyliä uhkaaviin syöpäepidemioihin.

    Tietoisuus kulutustottumustemme seurauksista on viime vuosina lisääntynyt räjähdysmäisesti, siksi vastuullisuutta korostava yrityssanoma on tehokas tapa erottua jatkuvassa ärsykkeiden virrassa.  

    Vastuulliset brändituotteet on valmistettu alusta loppuun ihmistä ja luontoa kunnioittaen.

    Kestävät ja laadukkaat sertifioidut liikelahjat säilyvät pitkään käytössä ja yrityksen saama näkyvyys on näin paljon laajempaa kuin kehnoissa kertakäyttötuotteissa. Yrityksen brändiä ajatellen olisi myös tärkeää pohtia, minkälaiseen tuotteeseen yrityksen logo painetaan. Mitä tuotteen laatu tai tuotanto-olosuhteet kertovat yrityksestä ja siihen liitettävistä arvoista? 

    2010-luvun kuluttajat ovat valmiita satsaamaan eettisyyteen ja ekologisuuteen, tämän ovat lukuisat markkinatutkimukset todistaneet. Esimerkiksi vuonna 2014 tehdyssä maailmanlaajuisessa verkkotutkimuksessa* 55% vastaajista oli halukkaita sijoittamaan enemmän rahaa tuotteisiin ja yrityksiin, jotka ovat sitoutuneita sosiaaliseen ja ekologiseen vastuullisuuteen. 2010-luvun taitteen jälkeen vastuullisten tuotteiden saatavuus on kysyntää mukaillen parantunut, eikä tänäpäivänä pelkkä 'eko-etuliike' riitä vakuuttamaan tuotteen ekologisuudesta. Siihen tarvitaan sertifikaatteja!

    Turvataksemme tuotteiden vastuullisuuden, olemme valinneet toimittaa asiakkaillemme vain laajasti sertifioituja tuotteita. Sertifikaattien tarjoama riippumaton valvonta on ainoa realistinen tapa tarkkailla tuotannon laatua ja olosuhteita, sekä täten taata asiakkaiden ja brändien luotettavuus. (Lue sertifikaateista lisää täältä).

    Vastuullisia brändituotteita:

    T-paidat

    Mainoskassit

    Ekokynät 

    Kaulanauhat

     

    (*) http://www.nielsen.com/us/en/press-room/2014/global-consumers-are-willing-to-put-their-money-where-their-heart-is.html

     

    Jätä kommentti

    Comments will be approved before showing up.